2015. dec 12.

Ez most tényleg egy hattyúdal

írta: E_S
Ez most tényleg egy hattyúdal

Kedves mindenki!

A blog.hu-n eltöltött időszak fontos számomra. Sok barátra (és sok ellenségre) tettem itt szert.

Elmondtam, ami a szívemet nyomta ott és akkor.

Lehet, hogy olykor okosan, máskor bután, de legalább azt írtam le, ami megfogant a fejemben. Ez volt mindenem, ezt tudtam adni.

Az itt eltöltött idő alatt több, mint kétmillióan tiszteltetek meg azzal, hogy olvastatok.

Köszönöm. Akár dícsértetek, akár szidtatok, akár csöndben, magatokban alkottatok véleményt, köszönöm.

Fontos volt a figyelmetek és fontos ma is.

Aki szívesen olvassa az írásaimat annak talán jó hír, aki nem annyira, annak rossz.

Nem tűnök el, nem hagyom abba az írást.

Elköltözöm, illetve a blog költözik.

Én folytatom, ahol abbahagytam. Semmi nem változik, csak a felület.

Aki szeretné továbbra is követni az agymenéseimet, azt nagy szeretettel invitálom az új felületre.

Itt az átvezető link. Ha gondoljátok, jelöljetek be ott követésre és semmi nem változik.

Már megjelent ott néhány írásom. Itt vannak a linkek.

Deutsch Tamás, a nemzet erkölcsi útjelzőtáblája és egyéb vicces dolgok

 

Mi a francot üssek a baloldalon?

 

Eccerűen, hogy ércsed

 

Remélem, nem okoz kellemetlenséget a költözés. 

Szeretettel várom mindazokat, akik jönnek velem.

A többieknek megköszönöm az eddigi időt, figyelmet és minden jót kívánok.

Mindenkinek.

 

Edgar Swan

edgar.jpg

Szólj hozzá

blog költözés búcsú ordítok