2015. jan 13.

Vendégoldal: Felelősség

írta: E_S
Vendégoldal: Felelősség

Most Földi Robi írását, az ő gondolatait ajánlom mindenki figyelmébe.


Felelősség...
A politikusok a pártpolitikusok felelősséggel tartoznak tetteikért….
Magyarázhatjuk ezt bárhogyan. Akarva vagy akaratlanul, de évtizedekre visszamenőleg tettek róla, hogy a magyar emberekből szinte teljesen kiöljék a szeretetet, empátiát, a tiszteletet, és az egymás iránti megbecsülést. Családok, barátok, nemzetiségek lettek ellenségei egymásnak a politika, a politikájuk miatt!

Egy pártpolitikusnak, egy vezetőnek példát kell mutatnia, és felelősséggel tartozik az emberek iránt! Pont ugyanúgy ahogyan egy szülő felelős a gyermekéért. Ugyanúgy ahogyan a szülő példát mutat a gyermekeinek! A politikusok példamutatása sajnos nagyon rossz irányba mutat.

Nincs tapasztalatom abban mi zajlik például egy pártgyűlésen vagy egy nyilvános párteseményen. Sohasem voltam és szerintem nem is leszek...De én olyanról nem tudok és nem is hallottam, hogy bármelyik vezető kiállt volna az emberek elé és például a következő mondatokhoz hasonlót mondott volna:
" Azért mert valakik nem a mi eszméinkkel vagy pártpolitikánkkal értenek egyet, azért ne ítéljük el őket! Szeretnünk kell egymást emberként, segíteni egymást mindenben és nem ellenségnek tekinteni egymást. Szeretnünk kell egymást nemzetiségtől, vallási nézetektől függetlenül. Emberként... "


Én hasonlóról nem tudok, nem hallottam, és a médiában sem találkoztam még hasonló nyilatkozattal vagy felszólalással sem. De miért nem? Az oktatásban sincs szó róla! Szerintem a középiskolákban már foglalkozni kellene ezzel tantárgyilag erősen, mert a gyermekeink sajnos ebben nőnek fel... Pártpolitika miatti utálat, rasszizmus, kirekesztés stb...


A politikusok évtizedek óta napról-napra bebizonyították, hogy nem vagyunk elég fontosak számukra. Ők a mai napig azt hiszik, hogy mi vagyunk értük és nem pedig Ők értünk…
Nagyon szomorú az, hogy Magyarország jelenlegi helyzetében nekünk kell bizonyítanunk egymásnak, a világnak, hogy a magyar emberekből még nem halt ki teljesen az egymás iránti szeretet, tisztelet, empátia és megbecsülés!


Itt az idő……a Mi időnk!
Tegyünk együtt valamit!!! Fogjunk össze egy szebb és élhetőbb Magyarországért!!!
A Béke és a Szeretet legyen mindenkivel…:)


„Kétféle hatalom létezik. Az egyik a büntetéstől való félelemmel éri el a célját, a másik szeretetteljes cselekedetekkel. A szereteten alapuló hatalom százszorta hatékonyabb és maradandóbb, mint az, amelyik a büntetéstől való félelemből ered.”
(Mahatma Gandhi)

da.jpg

Szólj hozzá

politika társadalom összefogás megbékélés