2014. már 07.

Napi Gizdaság

írta: E_S
Napi Gizdaság

Egészen idáig azt hittem, a Lipótmező néven közismert intézmény megszűnt.

Fenéket szűnt meg!

Lebontották a kerítést.

Szerintem most nincs az országban egyetlen olyan, többé-kevésbé normális ember, aki ne öklendezne.

Mindegy, melyik politikai oldalhoz húz.

Ahogy nem hiszem, hogy van olyan újságíró, aki ne szégyenkezne.

Ilyen mélyre süllyedni, ahová egyes ...esküszöm, keresem a megfelelő szót, de nincs meg.

Embert nem írok, mert csak.

Újságírót pláne nem, mert szintén csak.

Politikus se.

Több ötletem meg nincsen.

Szóval jön egy senki valahonnan, aki el akarja adni az általa eszkábált irományt.

Nincs kétségem persze, hogy nem ő írta valójában, de lényegében mindegy is.

Tehát meg akar gazdagodni.

A "kiadó" szintén meg akar gazdagodni.

Bedobják hát a bombát!

Zseniális, esküszöm!

Most, amikor elég nyomorult helyzetben van az ország.

Most, amikor a szomszédban pattanásig feszült a helyzet.

A választások előtt egy hónappal.

Most, amikor minimum ketté szakad a társadalom.

Most látták jónak ezek a semmi agyú, pénzéhes barmok, hogy megcsinálják a bomba üzletet!

Nem vagyok egy Fidesz szurkoló, de kizártnak tartom, hogy ők állnak a dolgok mögött.

Ez sokkal inkább lenne öngól, mintsem bármi más.

Valószínűbb, hogy a régóta tartó szakmai-szellemi-erkölcsi leépülés vezetett idáig.

Honnan veszi magának a bátorságot egy társaság (most is keresgélem a szavakat), hogy hülyének nézzen egy egész országot?

Hogy jön ahhoz bárki, hogy ilyesmit merjen csinálni?

Mit merjen?

Merjenek!

Mert nem hiszem, hogy egy takarítónő szabadult el és mély illegalitásban, teljes titokban és egyedül találta ki és öntötte az országra ezt a híg, bűzös förtelmet.

Többen lehettek.

Egy sem volt, aki felordított volna?!

Tényleg rendben van így?

Lehet?

Meg lehet tenni az olvasókkal?

A politikusokkal?

Az igazi újságírókkal?

Mielőtt bárki...én nem vagyok újságíró. Nem is voltam, nem is leszek. Tehát nem, nem magamért ordítok.

Illetve de! Magamért, az olvasóért ordítok.

Nem lesznek kirúgások?

Seggberúgások sem?

Komolyan ezt kell megszoknunk?

Így lesz ezek után?

Ha más nem, a Fidesz csak szétcsap a Napi Gazdaság névre hallgató termék szerkesztőségében.

Hiszen az erkölcsi-írói óriás Zuschlag bombasztikus könyvét maga a Napi Gazság (bocs, elírtam) adja ki.

Aminek a gazdája a Századvég.

A Századvég gazdája meg a kormánypárt.

Tudom, sok minden belefér, sok mindenbe.

Nekem ez nem fér bele.

Szerintem sokunknak nem.

Semmibe, soha.

haborgok.jpgFotó: lazarg.com 

 

 

Szólj hozzá