2015. ápr 19.

Visszabújni Kádár kötényébe...

írta: E_S
Visszabújni Kádár kötényébe...

"Nem a körülmények teremtik az embert. Az ember teremti a körülményeket." Benjamin Disraeli

Olvasom az okosságokat jobbról, balról, középről. Vagyis középről nem, mert olyan nincsen, de valójában jobb és bal se nagyon. Maradjunk inkább a "lent" és "fent" meghatározásoknál, mert az sokkal valóságosabb és helytállóbb. Tehát szívom magamba a tudást, mint mindenki más. A "fent" igyekszik meggyőzni róla, hogy nagyon jól van minden, boldog és elégedett vagyok, minden csak és kizárólag rajtam múlik, ne hallgassak az ellenségre.

A "lent" arról győzköd, hogy minden rosszul van, én is rosszul vagyok, de amikor ő lesz újra a "fent", akkor nekem nagyon, de nagyon jó lesz! A magam részéről gondolkodóba esem. Szokásom ez, csak ajánlani tudom mindenkinek. Elég információ bombáz minket, össze lehet rakosgatni a valóságot. Ha akarjuk. Ha nem félünk attól, amit látni fogunk végül.

A tegnapi nap híre a 444-en, hogy egy fóti óvodába látogatott két helyi önkormányzati képviselő. Nem a mosdók állapotát óhajtották ellenőrizni, hanem célzottan az egyik képviselő születésnapja alkalmából mentek a dedóvóba. Vittek magukkal 30 kiló almát és jóleső elégedettséggel tekintették meg a kicsik műsorát, melyet az óvónénik tanítottak be a gyerekeknek. Külön azért, hogy felköszöntsék Merkwart Krisztián Dunakeszi jobbikos képviselőjét huszonharmadik születésnapja alkalmából. Tényleg! Komolyan! Folytatás itt...

kadar.jpg

Szólj hozzá

politika magyar társadalom személyi kultusz Kádár János