2015. ápr 20.

És akkor én hirtelen megőrültem

írta: E_S
És akkor én hirtelen megőrültem

Miért is érzi magáénak egy honatya az ország vagyonát, amikor a gondjait nem?

Többször elolvastam az index.hu-n megjelent információt, de vélhetőleg nem az én agyammal van baj. Ez jelent meg a parlamenti közvetítés rovatban:

"Miért hagyjuk, hogy az MSZP pénzügyi kegyeltjei aggódjanak akormány saját beruházásainak megvalósulásáért? - kérdez alá a fideszes Győrffy Balázs L. Simon László államtitkárnak."

Hogy mi történt, kedves Győrffy Balázs? Hogy tetszik mondani? A kormánynak van saját beruházása? Aztán azt hogy csinálja? A kedves kormánypárti képviselők összedobták rá a pénzt az adózott és legális jövedelmükből? Abból ruház befele a kormány? Esetleg Győrffy képviselő úr finanszíroz valami nagyívűt? Mi légyen az? Homokozót építenek az udvaron, hogy a megfáradt honatyák homoksütit süthessenek lazulásként? Kisvasutat vettek nem-Uniós pénzből? Ha ez egyik sem, akkor javasolnám az általam egyáltalán nem ismert, ellenben a végtelenségig tisztelt képviselő úrnak, hogy forduljon orvosához és gyógyszerészéhez, mégpedig versenyló-tempóban! Valamint azok a képviselők is, akik nem röhögtek fel hangosan a kérdés hallatán, de még később sem érdeklődték meg a kollégájuktól az utolsó vizit eredményét. Folytatás itt...

cow-44702_640.png

Szólj hozzá

politika magyarország kormány társadalom