2015. máj 02.

Gyűlölöm, hogy nem szeretem Orbánt

írta: E_S
Gyűlölöm, hogy nem szeretem Orbánt

Kell nekem szeretni a politikusokat? Vagy bárki másnak kell szeretni őket?

Már többször kaptam olyan megjegyzést, hogy valójában az én bajom nem a politikával van. Nem is a társadalom állapota zavar, nem a demokrácia hiánya, nem az éledő nacionalizmus, sem a súlyosbodó szegénység. Az én összes bajom oka az, hogy nem szeretem Orbán Viktort.

Tényleg nem szeretem, de nem, mint embert. Úgy nem ismerem és olyan veszettül nem is érdekel. Nem ismerősöm, nem barátom, sem nem rokonom. Azt gondolom, nem is az a dolgom, hogy szeressem, vagy akár csak kedveljem. Igaz, neki sem az a feladata, hogy az én kedvemben járjon. Az én feladatom az, hogy betartsam a játékszabályokat, amelyek ebben az országban mindenkire vonatkoznak. Elméletileg mindenkire. Orbánnak pedig az lenne a dolga, hogy mindenki érdekében igyekezzen vezetni az országot.

Az a helyzet, hogy a magam részéről én betartom a rám eső részt. Soha nem tettem semmi törvénytelen dolgot, fizetem a fizetnivalókat, nem bántok senkit, soha nem kértem még csak segélyt sem, szelektíven gyűjtöm a hulladékot, menhelyről választottam kutyust. Igyekszem becsületes ember, jó szülő és jó gyermek, szerető társ lenni. Tisztelem, aki erre okot ad, van néhány barátom, sok ismerősöm. Segítek, akinek csak tudok, legyen az ember, vagy éppen utcára dobott állat. Tehát én átlagosan normális polgár vagyok.

Ezzel szemben Orbánt nem tartom sem átlagos, sem normális politikusnak. Miniszterelnöknek meg főleg nem.

Folytatás itt...

orban_viktor_8.jpg

Szólj hozzá

civil kormány hazugság Orbán Viktor