2015. máj 19.

Sztárok és hétköznapi, utcai hősök

írta: E_S
Sztárok és hétköznapi, utcai hősök

Elkopott a "sztár" jelző. Vagy nem. Talán csak rossz az irány, ahonnan nézem.

Biztosan a hirtelen jött hőség az oka, de hosszasan bámultam az origo.hu egy cikkének címét és képtelen voltam felfogni, mit jelent. "Politikai sztárújságírót igazolt a Hír TV"

Mi történt? Nézem a cikkhez tartozó fotót. Közepesen szőrös pasas vigyorog rajta. Két füle van. Nem ismerem. D. Bányász Gergő, így hívják. A neve sem ismerős. Erről nem ő tehet, hanem én. Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó szakember.

Nem ismerek egyetlen sztárújságírót sem. Sztár-meteorológust, sztár-műsorvezetőt, sztár-celebet, sztárfodrászt, sztár-hírolvasót sem. Számomra ők nem sztárok, de ez az én hibám.

Nem olyan régen álltam a boltban a pénztárnál. Elég nagy volt a tömeg, de hirtelen valahogy csönd lett. A sorban - kiscsit előttem - megszólalt egy apró ember, nagy kalapban. Mint egy gomba, úgy festett hátulról. Mindenki megismerte. A hangját.

Folytatás itt...


sztar.jpg

Szólj hozzá

magyar társadalom emberség