2015. sze 01.

Maja köszöni és én is

írta: E_S
Maja köszöni és én is

Ez most nem egy cikk és nem én írtam. Majától kaptam az előbb. Úgy gondolom, nem engem illet, hanem mindazokat, akik segítettek Ezért közzéteszem, mert jó néha szembesülni a tetteink következményeivel.   Íme:
Kedves Edgar!
Nagyon szépen köszönünk mindent amit értünk teszel és tettél. Nagyon sokat segítettél és azok a jólelkű emberek is akik te általad segítettek rajtunk. Tegnap beköltözött Viktor a kollégiumba, Szegedre. Még mielőtt bementek volna, az apjával megvették a szeptember havi bérletet. Benn a kollégiumban az apja kifizette egy hónapra a menzát. Reggeli,ebéd és vacsora. Ma telefonált Viktor délután,hogy a könyvei kb. 14.000ft-ba fognak kerülni. Hála nektek mindent amit eddig kellett fizetni, kifizettünk, a tankönyvek árát csekken kell majd befizetni, de arra is megvan a fedezet. Viktor vett magának két farmert. Kifejezetten csinos lett benne. Eddigi kiadásaink a menza, a bérlet, a nadrágok, majd a könyvek,kb 60.000ft körül vannak. Ezt szerencsére könnyen ki tudtuk fizetni. Tudtunk a bakkártyájára is feltölteni 20.000ft-ot. Tudjuk,hogy nem költi el felesleges dolgokra,mert itthon már megtanulta, hogy spórolni kell. Szerencsére maradt pénzünk a további hónapok kiadásaira is. Mióta szedem a gyógyszert amit a fájdalmamra írt ki az orvos,sokat javult az állapotom. A közérzetem, a hangulatom is sokkal jobb. Megerősödtem, mind fizikailag, mind idegileg is. Rengeteget jelent az egészségemnek, hogy nem kell aggódnom a gyerek iskolakezdése miatt.Tudom,hogy rajta nem fog múlni a tanulás, mert örömmel várta a tanév kezdetét. Négyen laknak egy szobában. Emeletes ágyon alszanak. Nagyon jól összebarátkozott a szobatársaival már tegnap. Örülünk neki, hogy végül mégis kapott kollégiumi elhelyezést, mert itt figyelnek rá. Minden nap lesz tanulószobai foglalkozás. Ennek is örülünk,bár itthon is tanult, de ott azért mégis csak tanárok lesznek velük. A 18 éven felüliekre egy férfi tanár felügyel. A szobáikat zárhatják, így a holmijai is biztonságban vannak. Azt sajnálja csak, hogy a laptopot amit tőletek kapott, azt nem vihette el. A kollégium nem engedélyez sem laptopot, sem tabletet, sem Mp3 lejátszót. Egyedül csak telefon lehet náluk. Gondolom ez azért van, hogy az este 10 órai takarodó után ne zavarják azokat a társaikat, akik aludni akarnak.
Tényleg nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen jól sikerült az iskola kezdés. Nélkületek nem is tudom,hogy tudtuk volna ezt megoldani. Rengeteget jelentett az emberek segítsége, az átutalások mellé írt kedves, biztató szavak. Köszönöm,hogy ennyi mindent megteszel értünk. A betegségem, a fájdalmak, semmik voltak ahhoz az aggodalomhoz képest, amit a tehetetlenség érzése okozott. Egyszerűen nem tudom szavakba foglalni, nem tudok elég hálás lenni az embereknek a sok segítségért, az önzetlenségért amit tanúsítottak. Annyira megható volt, mikor egy idősebb hölgy felhívott telefonon. Mondta,hogy Ő is utalt át pénzt, és gyógyulást kívánt, a gyereknek sok sikert a tanulásban és jó egészséget hozzá. Nagyon kedves hölgy volt. Drága Edgar! Csak keresem a szavakat, de nem találok olyat, ami híven tükrözné azt amit érzek. Öröm, hatalmas öröm, rengeteg hála, Sok-sok pozitív energia áramlik hozzám a jótevőim felől. Ha színekben,vagy zenében lehetne kifejezni amit érzek, az csodálatos lenne. Minden embernek, aki  segített rajtunk, kívánunk nagyon sok boldogságot, egészséget, biztos, boldog jövőt. Bízom benne, hogy nem lesz senkinek szüksége a kisfiam mentőápolói munkájára, de akiknek majd lesz rá szüksége, biztosak lehetnek benne, hogy jó kezekbe kerül. Egy jó mentőápolót köszönhet az ország, köszönhetünk mi is azoknak, akik segítettek. Egész biztos vagyok benne, hogy a fiam meghálálja a tudásával, az emberségével. Ugyanilyen jólelkű embert szeretnénk belőle nevelni, mint ti vagytok. Ő is nagyon hálás mindenkinek. Szeretném átadni a férjem és a kisfiunk köszönetét is. Ők is ugyanezeket érzik, ugyanilyen hálásak, ugyanilyen boldogok, mint én. Viktort már az boldoggá tette, hogy látott engem mosolyogni. Látta, hogy miként erősödöm napról napra. Tegnap mielőtt elindultak, már főzni is tudtam neki. Csomagoltam el a fasírtból amit sütöttem, hogy ehessen egy kis hazai ízeket. Mondta a gyerek, hogy annak sokkal jobban örül, hogy engem felkelni látott, mint a fasírtnak. Férjem is sokkal bizakodóbb, mint egy hónapja volt. Ő is nagyon boldog, hogy végre ki tudtam kelni az ágyból, hogy végre tudtam sétálni az udvaron, hogy tudok megint mosolyogni, hogy megint van étvágyam.
Ezt a rengeteg örömöt, az egészségemben a javulást, mind-mind nektek köszönhetem. Köszönöm is és igazán hálás vagyok mindenkinek. Sajnálom, hogy nem lehet minden egyes emberhez odamenni, és személyesen megköszönni mindazt, amit tettek értünk. A jóságukkal boldoggá tettek egy elkeseredett családot. Visszaadták az életemet, de ezt szó szerint értem. Úgy érzem, hogy megint élek. Tudok megint remélni, tudok megint járni, tudok most már nyugodtan aludni. Csodálatos érzés fájdalom nélkül élni. Csodálatos úgy felébredni reggel, hogy nem fáj semmi annyira erősen. Csodálatos érzés, hogy van étvágyam, hogy nem kínlódok fájdalomtól eltorzulva minden falat után. Csodálatos, hogy a gyerekem elindulhatott egy úton, ami a jövőjét jelenti. Ezt az utat ti köveztétek ki neki. Minden ember aki segített rajtunk, segített 3 embernek az életben maradásban. Lehet,hogy most kicsit össze-vissza írok, de rengeteg gondolat van a fejemben amit sajnos a számítógép nem tud kimutatni. Rengeteg érzés kavarog bennem, amit nem tudok egy levélben kifejezni. Azt a boldogságot, azt a jövőben vetett hitet amit most érzek, nem tudom kifejezni. Minden embernek tényleg őszintén köszönöm a segítséget. Minden embernek kívánom,h ogy teljesüljön úgy minden vágya, ahogy nekem is teljesült a vágyam. Újra élek Edgar! Újra van erőm, újra van életem!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez maga a csoda! Hihetetlen csoda, hogy ebben a reménytelen helyzetben is voltak emberek, akik segítettek. Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm és ezerszer, százezerszer is  KÖSZÖNÖM!  KÖSZÖNÖM MINDEN CSALÁDNAK, HOGY SEGÍTETTEK!  KÖSZÖNÖM A FELESÉGEKNEK, A FÉRJEKNEK, A GYEREKEIKNEK, HOGY BELE EGYEZTEK, HOGY A FÉRJÜK, FELESÉGÜK, GYEREKÜK, SZÜLEIK SEGÍTSENEK RAJTUNK! KÖSZÖNÖM MINDEN EMBERNEK,HOGY VISSZA ADTÁK AZ ÉLETEM! KÖSZÖNÖM, HOGY A SEGÍTSÉGÜKKEL MÁR NEM A FÁJDALOM URALJA A TESTEMET. KÖSZÖNÖM,HOGY A GYEREKEM ÁLMA ÁLTALUK TELJESÜLHET. KÖSZÖNÖM, HOGY SEGÍTETTEK AZ ÉLETEMET TOVÁBB ÉLNI.
 Drága Edgar! Neked is nagyon, de nagyon szépen köszönök mindent. Segítségetekkel most már szinte biztos, hogy végre révbe értünk. Most már tényleg elhárult minden akadály,ami eddig akadály volt. Most már tényleg csak a gyereken múlik, mint él ezzel a nagy lehetőséggel. Ő 100%-ra ígéri, hogy becsülettel fog tanulni, hogy azt a sok segítséget amit kapott nem elherdálni, hanem felhasználni fogja a jövőben. Igyekszik mindent megtenni, hogy az ösztöndíja elég legyen a további évekre. Azt mondta,ú gy fog tanulni, hogy az ösztöndíja csak emelkedni tudjon.
Most elköszönöke. Nm azért, mert nem érzem jól magam, hanem mert nem tudok már mást írni. Nincs elég magyar szó, hogy tovább írjam azt amit érzek irántatok! A hála, az úgy érzem, így leírva kevés. Az biztos,hogy végre élek, végre megint élek.
Szeretettel és örök hálával, a Rátfai család!
hand-226358_640.jpg
Szólj hozzá

emberség