2016. sze 18.

Nem bukhatok, mert akkor széttépnek a hiénák

írta: E_S
Nem bukhatok, mert akkor széttépnek a hiénák

Szavazzatok október másodikán! Léccilécci! Kell a népszavazás, mert tudni akarom pontosan, hogy mellettem álltok! Biztos akarok lenni benne, hogy rám és csak rám hallgattok, senki másnak nem hisztek. Csak én csinálhatok hülyét belőletek és csinálok is, hetedik éve.

Ne figyeljetek senki másra, csak a számat nézzétek. Amivel belehazudok a fületekbe, mert akkora barmok vagytok, hogy képtelenek vagytok gondolkodni. Ne a szemeteknek higgyetek, ne a saját tapasztalatotoknak, hanem csak nekem és szószólóimnak! Nem az a valóság, amit megéltek, hanem amit kurvára sokszor elmondunk nektek. Mindenhol toljuk a képetekbe, mert el kell zsibbadnotok, rettegjetek és gyűlöljetek! Akkor vagytok manipulálhatóak, akkor nem jut eszetekbe ellentmondani. Mert én, egyedül csak én tudlak megvédeni benneteket a saját démonaitoktól!

Nekem is vannak démonaim, de arról nem beszélek. Félek a nyilvánosságtól, rettegek tőle, hogy a vakbuzgó híveimen kívül bárki a közelembe kerül. Félek a valóságtól és attól, hogy kiderül: senki vagyok. Ugyanaz a senki, akit vert az apja, aki híres focista szeretett volna lenni, de nem volt elég tehetséges és aki képtelen volt csapatban játszani. Én csak vezetni akarok, együtt focizni a többiekkel nem vagyok hajlandó. Én akarom irányítani az életeteket, a jövőtöket és én fogom megmondani a múltatokat is.

Menjetek el szavazni! Hiába állapodott meg az Unió Pozsonyban, hiába írtuk le és írtuk alá:

Soha többet nem engedhetjük meg a tavalyi ellenőrizetlen hullám megismétlődését, és tovább kell csökkenteni a szabálytalanul érkező migránsok létszámát.

Biztosítani kell a schengeni külső határok teljes ellenőrzését.

Én továbbra is azt károgom, hogy Brüsszel kényszerbetelepítést akar. Úgy hazudok bele az arcotokba, hogy a szemem sem rebben. Rendes hívő amúgy sem néz más csatornát, nem tájékozódik a neten, nem olvas, nem gondolkodik. Csak rám figyel, csak nekem hisz. Mert én vagyok a sztár, a vezér, a tévedhetetlen. Én tudom elhárítani a bajokat, erős vagyok, okos és szép! Meg hazug, önző és embertelen is.

Menjetek el szavazni! Látni akarom, mennyi hívemet tudom mozgósítani! Tudnom kell, hogy min kell még változtatni, mit kell ígérnem, mekkorát kell hazudnom ahhoz, hogy majd a választásokon hatalomban maradhassak. Tudnom kell, mert győznöm kell. Nem bukhatok, mert akkor széttépnek a hiénák. Nem lenne ekkora baj, ha működne a váltópárt. De nem működik. Beszart, gyenge a parlamenti ellenzék. Ha gyenge, nem győzhetnek. Ha nem győznek, nem védenek meg, mert nem tudnak megvédeni, ahogy én is védem őket, ahogy ez mindig is volt.

Ha egy olyan párt nyer, amelyik nincs elkötelezve nekem – és viszont -, akinek nem tudom a mocskos kis titkait és így nem tudom a markomban tartani – és viszont – akkor eszméletlenül nagy baj van. Akkor lehetséges, hogy nyomozás lesz, vizsgálat, tárgyalás. Akkor borul minden. Azt nem lehet, nem engedhetem!

Menjetek el szavazni, mert még van időm módosítani. Még átszabhatom a választási körzeteket, még átírhatom a törvényeket. Még lejárathatom, meghurcolhatom, bemocskolhatom azokat, akik veszélyt jelentenek a hatalmamra. Még van idő a választásokig, még bármit megtehetek. De tudnom kell, mennyire vagytok megvezethetőek és mennyien. Menjetek el szavazni! Menjetek!

Még egyszer, a pozsonyi EU-csúcs záródokumentumából:

„Soha többet nem engedhetjük meg a tavalyi ellenőrizetlen hullám megismétlődését, és tovább kell csökkenteni a szabálytalanul érkező migránsok létszámát. ”

 „Biztosítani kell a schengeni külső határok teljes ellenőrzését. ”

 „Elköteleztük magunkat, hogy közös megoldásokat keressünk azokban az ügyekben is, amelyekben megosztottak vagyunk”

Beata Szydlo, lengyel miniszterelnök:Egyetértés volt abban, hogy változtatni kell az eddigi európai migrációs politikán. (…) A jelenlévő európai politikusok elismerték, hogy a migrációs politika eddigi modellje nem vált be.”

Robert Fico szlovák miniszterelnök: „Sikeres volt a pozsonyi csúcstalálkozó abban a tekintetben, hogy sikerült megegyezni abban, hogy abszolút mértékben összpontosítani kell a külső határok védelmére.”

Orbán Viktor magyar miniszterelnök: „Továbbra is a korábbi önsorsrontó és naiv bevándorláspolitika uralkodik az unióban, most is többet beszéltek a szétosztás gyorsításáról, mint a migránsok megállításáról. A pozsonyi EU-csúcs sikertelen volt abból a szempontból, hogy nem sikerült megváltoztatni Brüsszel bevándorláspolitikáját.”

hungarian-173721_960_720.jpg

Szólj hozzá

európai unió népszavazás Orbán